2025-02-10 16:40:18 NATJEČAJ za popunu radnog mjesta TAJNIK/ICA ŠKOLSKE USTANOVE REPUBLIKA HRVATSKA OSNOVNA ŠKOLA JULIJA KLOVIĆA Nova cesta 133, Zagreb
KLASA: 112-02/25-01/3 URBROJ: 251-192-01-25-1 Zagreb, 10.02.2025.
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23 i 156/23), članaka 6. i 8. Pravilnika o radu te članaka 6. i 7. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Julija Klovića (u daljnjem tekstu: Pravilnik) Osnovna škola Julija Klovića, Zagreb, Nova cesta 133, objavljuje:
NATJEČAJ
za popunu radnog mjesta
Na natječaj se mogu javiti muške i ženske osobe u skladu s Zakonom o ravnopravnosti spolova (NN 82/08 i 69/17).
Mjesto rada: Osnovna škola Julija Klovića, Nova cesta 133, 10 000 Zagreb
Uvjeti: Uz opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu, kandidati moraju ispunjavati i posebne uvjete prema čl. 105. st. 16. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23 i 156/23);
Poslove tajnika može obavljati osoba koja je završila:
Prema odredbama čl. 25. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama (NN br. 29/24) radni odnos se ugovara uz uvjet probnog rada u trajanju od 6 (šest) mjeseci.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj potrebno je priložiti:
evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne starije od dana raspisivanja natječaja)
Navedene isprave odnosno prilozi dostavljaju se u neovjerenoj preslici.
U prijavi na natječaj navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, adresa stanovanja, kontakt podaci (broj telefona/mobitela, email adresa) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje.
Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 02/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavan je/Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1 ljavanju.pdf
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostva rivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju- %20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima odnosno ispravama te ispunjavaju uvjete natječaja dužni su pristupiti vrednovanju prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Julija Klovića. Na mrežnim stranicama Škole će biti objavljena obavijest i upute kandidatima o načinu, vremenu i mjestu održavanja vrednovanja minimalno 5 dana prije datuma održavanja vrednovanja kandidata.
Prijavom na natječaj kandidati su suglasni da Osnovna škola Julija Klovića, Zagreb može prikupljati, koristiti i obrađivati njihove osobne podatke navedene u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama isključivo u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno
odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća Europe od 27. 4. 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka) i odredbama Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (NN 42/18).
Rok za podnošenje prijave: osam (8) dana od dana objave natječaja (10.02. 2025. – 18.2. 2025.)
Prijave se dostavljaju neposredno ili poštom na adresu:
Osnovna škola Julija Klovića, Nova cesta 133, 10 000 Zagreb, s naznakom „za natječaj - TAJNIK/ICA ŠKOLSKE USTANOVE“.
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Obavijest o ishodu natječajnog postupka bit će objavljena na mrežnim stranicama Škole jklovic@os-jklovica-zg.skole.hr U slučaju da se na natječaj prijave kandidati/kinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom propisu, svi će kandidati biti obaviješteni prema čl. 15. st. 3. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Julija Klovića.
Ravnateljica:
Milena Laco, dipl.uč. |
Osnovna škola Julija Klovića Zagreb |